PollyPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaBuat wayar industri berkualiti tinggi

  • masa pelepasan:2024-04-12 23:53:52
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:415
  • Penerangan pantas:

    Polly, restoranPemindahan barang antara lantai bilik, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm, terutama sesuai untuk tempat ke

Kandungan artikel
restoran

Pemindahan barang antara lantai bilik, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm, terutama sesuai untuk tempat kerja yang tidak dapat menggali lubang. And there is no need for upper lifting points, with diverse forms (single column, four column), stable equipment operation, simple and reliable operation, economic and convenient goods transmission, and difficult to solve narrow spaces that cannot reach the requirements. A customized delivery platform can be created, and the product hydraulic system is equipped with anti fall, upper and lower door interaction, and operation buttons can be set on each floor and lifting platform workbench to achieve multi-point. Produk ini mempunyai struktur yang kuat, kapasitas yang besar pembawa muatan, angkat lembut, pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa, menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Peranti tahap angkat adalah terutamanya bertanggungjawab untuk pemprosesan data mekanisme operasi dan bar kerja kenderaan, menghitung kawasan keselamatan tahap angkat, dan sesuai untuk sistem kawalan elektrik platform angkat tahap diri. Sensor utama dalam sistem kawalan elektrik termasuk sensor sudut, sensor sudut panjang, sensor inklinasi paksi dua dan simpanan tenaga sistem silinder minyak.

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.

PollyApa perbezaan antara platform angkat hidraulik keretapi panduan dan lif& mdash;& mdash; Lif bergantung pada mesin traksi untuk menarik tali wayar besi untuk memandu kereta untuk mencapai fungsi angkat. Keuntungan adalah indah dan cepat, pecah, dan kereta daripada jatuh secara langsung. Walaupun peralatan perlindungan dipasang, ia juga boleh menakutkan penumpang di dalam kereta.

Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi,PollySelf propelled mobile lifting platform, dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.

WohlenDengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat? Apabila menggunakannya dalam kehidupan sehari-hari, perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan untuk memperpanjang jangka hidup. Di bawah, Mesin Hydraulik Jinan Dasheng akan memperkenalkan beberapa titik pemeliharaan dan perhatian untuk semua orang: brek setiap mekanisme patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk kebebasan antara pads brek dan roda untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis. Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pembuat lif profesional mempunyai julat penuh produk, yang terkenal dalam negara dan antarabangsa peralatan kita mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya


PollyPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaBuat wayar industri berkualiti tinggi



Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat

Ia adalah biasa untuk memindahkan barang ke atas dan ke bawah di workshops, gudang, dan rak kerja, tetapi anda tahu bagaimana untuk menggunakan lif elektrik tetap untuk meningkatkan efisiensi tenaga? Pembuat lif profesional mempunyai ujian ketat, jaminan kualiti, dan aktiviti promosi sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasi

Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

pasangSemua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

Menyesuaikan unit kuasa.


PollyPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaBuat wayar industri berkualiti tinggi



Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan

Rekomendasi maklumatSemak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Untuk memahami penyesuaian turun kecemasan dari platform angkat, anda perlu pertama-tama memahami unit kuasa kombinasi platform angkat hidraulik, yang adalah stesen hidraulik mikro terintegrasi. Keutamanya digunakan sebagai unit kuasa untuk lif hidraulik dan platform mengangkat, ia terdiri dari motor, pompa minyak, blok valv blok valv hidraulik, dan pelbagai aksesori hidraulik seperti akumulator. Berbanding dengan stesen hidraulik konvensional yang memenuhi keperluan prinsip yang sama, ia mempunyai keuntungan seperti struktur kompat, volum kecil, berat ringan, prestasi yang boleh dipercayai, penampilan cantik, tiada bocor, dan harga rendah.

Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik,PollyPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.

PollyPeriksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu


PollyMaklumat produk lain
  • FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

    FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

  • FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

    FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

  • FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

    FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

  • CikupaPemasangan penyesuap kejutan untuk pengubah jenis keringJenis pilihan

    CikupaPemasangan penyesuap kejutan untuk pengubah jenis keringJenis pilihan

  • HalamanBingkai platform angkat hidraulikPengetahuan klasifikasi

    HalamanBingkai platform angkat hidraulikPengetahuan klasifikasi

  • HalamanRampa Lantai MudahStandard Kualiti

    HalamanRampa Lantai MudahStandard Kualiti

  • DusseldorfTekanan hidraulik paksi naik bimbitKomponen utama dan fungsinya

    DusseldorfTekanan hidraulik paksi naik bimbitKomponen utama dan fungsinya

  • DusseldorfPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriHarga meningkat

    DusseldorfPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriHarga meningkat

  • segera:Peringatan: Maklumat PollyPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaBuat wayar industri berkualiti tinggi memberi anda PollyPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaBuat wayar industri berkualiti tinggi oleh syarikat kami, perkhidmatan PollyPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaBuat wayar industri berkualiti tinggi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PollyPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaBuat wayar industri berkualiti tinggi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PollyPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaBuat wayar industri berkualiti tinggi. PollyPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaBuat wayar industri berkualiti tinggi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PollyPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaBuat wayar industri berkualiti tinggi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!