PollyTrailer folding arm lifting platformApakah pengelasan dan prestasi

  • masa pelepasan:2024-04-02 20:45:30
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:347
  • Penerangan pantas:

    Polly,Banyak kali selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tin

Kandungan artikel

Banyak kali selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

PollyIa mempunyai fungsi berjalan automatik dan boleh berjalan dengan cepat dan perlahan dalam keadaan kerja yang berbeza. Hanya satu orang di udara boleh beroperasi mesin untuk terus-menerus menyelesaikan gerakan seperti ke atas dan ke bawah, ke hadapan, ke belakang, dan pusing. Apabila mesin dalam keadaan berhenti, roda sentiasa dalam keadaan rem dan boleh mengendalikan pada cerun darjah. Diameter besar dan roda goma kualiti tinggi sangat luas secara efektif melindungi tanah pengguna sementara meningkatkan ketekan rem. Pembuat lif profesional dan produk istimewa lainnya, tanda lama, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.

OumePakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, yang boleh menggabungkan pengurusan penyelamatan dengan mencari kesalahan, diterima secara luas.

Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik,PollyPlatform mengangkat selai aluminium 6-meter,PollyPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.


PollyTrailer folding arm lifting platformApakah pengelasan dan prestasi



Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

Ikut langsung manual operasi lif, dan hanya operasi yang betul boleh memastikan operasi normal peralatan. Perbaikan jangka panjang bagi pelbagai produk markah seperti penghasil lif, dengan produk yang ditentukan lengkap dan jaminan kualiti

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Professional adalah rajaSemasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang,PollyPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak kereta, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacu


PollyTrailer folding arm lifting platformApakah pengelasan dan prestasi



Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?

Helaian PetikanMuat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Kapasiti muatan berat:

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.

PollyTingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo


PollyMaklumat produk lain
  • EilatPenukar jenis kering 4000kvaLebih baik mengekalkan idea operasi yang berat sebelah

    EilatPenukar jenis kering 4000kvaLebih baik mengekalkan idea operasi yang berat sebelah

  • Hamburg-EimsbuettelPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikAdakah ubah bentuk mempeng

    Hamburg-EimsbuettelPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikAdakah ubah bentuk mempeng

  • Hamburg-EimsbuettelFixed hydraulic boarding bridgeBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pa

    Hamburg-EimsbuettelFixed hydraulic boarding bridgeBeberapa kaedah rawatan biasa untuk mengekalkan pa

  • VersaillesJembatan pengangkutan bekasPemilihan produk

    VersaillesJembatan pengangkutan bekasPemilihan produk

  • VersaillesJembatan naik bimbitPengurusan kualiti

    VersaillesJembatan naik bimbitPengurusan kualiti

  • VersaillesDua roda mesin roda plat secara automatikBagaimana meningkatkan teknologi

    VersaillesDua roda mesin roda plat secara automatikBagaimana meningkatkan teknologi

  • IsraelPenukar jenis kering 400KVAApa yang perlu diperiksa sebelum operasi pemeriksaan peralatan

    IsraelPenukar jenis kering 400KVAApa yang perlu diperiksa sebelum operasi pemeriksaan peralatan

  • bandar ordosPlatform angkat hidraulik diletak silinderApa pengeluarnya

    bandar ordosPlatform angkat hidraulik diletak silinderApa pengeluarnya

  • segera:Peringatan: Maklumat PollyTrailer folding arm lifting platformApakah pengelasan dan prestasi memberi anda PollyTrailer folding arm lifting platformApakah pengelasan dan prestasi oleh syarikat kami, perkhidmatan PollyTrailer folding arm lifting platformApakah pengelasan dan prestasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PollyTrailer folding arm lifting platformApakah pengelasan dan prestasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PollyTrailer folding arm lifting platformApakah pengelasan dan prestasi. PollyTrailer folding arm lifting platformApakah pengelasan dan prestasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PollyTrailer folding arm lifting platformApakah pengelasan dan prestasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!