PollyPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCara menerobos corak pemasaran tradisional

  • masa pelepasan:2024-03-05 15:37:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:435
  • Penerangan pantas:

    Polly,I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan teta

Kandungan artikel

I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.

Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.

PollyHentikan kecemasan: Tekan tombol kecemasan untuk meningkatkan atau rendahkan mesin.

Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya

QuitoTingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak


PollyPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCara menerobos corak pemasaran tradisional



Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Komponen dan sistem lif kargo yang mengangkat mesti dibersihkan semasa proses pemprosesan dan pemasangan. Semasa pemprosesan dan pembuatan komponen, setiap proses mesti membersihkan dan menghapuskan bahan-bahan tersisa semasa pemprosesan; Komponen mesti dibersihkan sebelum pengumpulan, dan pembersihan dan pemeriksaan ketat mesti dilakukan selepas pengumpulan; Selepas membuang bahan-bahan mencemar seperti burrs dan penywelding slag, tangki minyak dan saluran paip perlu dipilih untuk membuang oksid permukaan; Lakukan pemadaman siklik pada sistem hidraulik yang dipasang awalnya, dan secara peribadi sampel dan analisis sistem sehingga sistem bersih dan memenuhi keperluan.

Laras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik

Proses aplikasiKebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik,PollyPlatform mengangkat lengan melipat sendiri, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.


PollyPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCara menerobos corak pemasaran tradisional



Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

penjualOrang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.

Platform Lift Kemudahan&#& mdash; Perincian Produk Platform Penangkapan Orang Lumpuh& mdash; Perkenalan produk platform angkat yang lumpuh adalah kompak dalam struktur, mudah untuk beroperasi,PollyPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak, dan sesuai untuk tempat yang tidak sesuai untuk rampa dan angkat lif. Perkara: Bahagian sempit tangga seharusnya tidak kurang dari mm, yang boleh dipasang di dinding atau tangga kereta tangan, menjadikannya mudah untuk beroperasi, Kapasiti muatan yang selamat dan boleh dipercayai: KG-KG Kelajuan Pemandu: boleh memutar mana-mana sudut, produk kita akan menambah keinginan untuk membina masyarakat dan komuniti yang harmonius.

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.

Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan kasut panduan, mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja,PollyHarga untuk membuka jembatan naik bimbit, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

Kerana cat antirust di lapisan luar akan bertindak aktif dengan oksigen di udara, terutama di matahari sejuk atau iklim ribut hujan, kelajuan reaksi akan dipercepat, jadi cat luar di lif barang gudang akan menunjukkan tanda-tanda penuaan dan kemudian jatuh setiap saat. Oleh itu, apabila mempertahankan peralatan meja angkat pada masa biasa, perhatikan penyimpanannya, dan cuba untuk tidak membiarkan ia diletakkan di luar, untuk tidak menyebut dalam hari sejuk atau iklim ribut hujan. jangka panjang


PollyMaklumat produk lain
  • YavnePenukar jenis kering scb10Kegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa

    YavnePenukar jenis kering scb10Kegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa

  • AIX ProvencePlatform angkat hidraulik lajurPeningkatan harga pada akhir Oktober masih dijangka

    AIX ProvencePlatform angkat hidraulik lajurPeningkatan harga pada akhir Oktober masih dijangka

  • AIX ProvenceJembatan naik bimbitApa yang harus saya perhatikan semasa memasang

    AIX ProvenceJembatan naik bimbitApa yang harus saya perhatikan semasa memasang

  • CincinnatiPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftGaris panduan harga yang berpatutan

    CincinnatiPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftGaris panduan harga yang berpatutan

  • CincinnatiLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Memenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    CincinnatiLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Memenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • CincinnatiJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaKawal kos saluran dan tingkatkan prestasi kos

    CincinnatiJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaKawal kos saluran dan tingkatkan prestasi kos

  • Atau YehudaPenukar jenis kering scb10-100Laporan penyiasatan mengenai situasi operasi industri dan p

    Atau YehudaPenukar jenis kering scb10-100Laporan penyiasatan mengenai situasi operasi industri dan p

  • MainzPlatform angkat hidraulik lif bergerakApakah bentuk perindustrian

    MainzPlatform angkat hidraulik lif bergerakApakah bentuk perindustrian

  • segera:Peringatan: Maklumat PollyPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCara menerobos corak pemasaran tradisional memberi anda PollyPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCara menerobos corak pemasaran tradisional oleh syarikat kami, perkhidmatan PollyPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCara menerobos corak pemasaran tradisional dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PollyPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCara menerobos corak pemasaran tradisional, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PollyPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCara menerobos corak pemasaran tradisional. PollyPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCara menerobos corak pemasaran tradisional di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PollyPlatform mengangkat liga aluminium profesionalCara menerobos corak pemasaran tradisional, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!