PollyCustomized hydraulic fixed boarding bridgeLangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja

masa pelepasan:2023-07-11 19:34:24 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:573

Petua teras:Polly,Sambungkan kunci paksi dengan kenderaan dengan ketat, memastikan paksi dan kenderaan tersambung dengan selamat untuk per

Sambungkan kunci paksi dengan kenderaan dengan ketat, memastikan paksi dan kenderaan tersambung dengan selamat untuk perjalanan. Pada kenderaan bekas Perancis, hook besi di jambatan papan terletak pada hook dedikasi kenderaan bekas quasi; Pada trak bekas biasa, kunci besi pada jambatan papan dipenuhi dengan ketat di sekitar bingkai besi yang ditetapkan di belakang kereta dan dikunci dengan kunci. The hydraulic support (no, and no) at the junction of the inspection bridge and the vehicle can be secured, and can withstand the weight of forklifts and trucks. If not, steel plates or other grounding pads can also be used.

Position: Logistics Department Warehouse: When using the upgraded axle industry follow the standard work requirements.

PollyMuat dan muatan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan cepat barang. Fungsi jadual tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Muat dan muatan profesional kilang jembatan dan produk khas lain adalah tanda lama, dengan keuntungan dalam harga dan kualiti yang dijamin. Forklifts dan kenderaan pengangkutan lain boleh memandu secara langsung ke trak untuk muatan dan muatan seri barang, memerlukan hanya satu orang untuk menyelesaikan muatan dan muatan cepat barang. Jembatan boarding mengurangkan banyak kerja untuk perusahaan, mengurangkan kuasa operasi trekking dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Jembatan penerbangan hidraulik boleh mengurangi biaya ekonomi dan komponen sehingga tertentu. Dalam proses melaksanakan peralatan mekanik, kesalahan biasa yang tidak dijangka kadang-kadang boleh berlaku, yang mungkin menyebabkan kemalangan keselamatan. Sebenarnya, seperti memeriksa sama ada saluran paip bahan bakar rosak atau bocor minyak,PollyJembatan naik hidraulik bergerak, dan sama ada kacang yang menyambung komponen terlepas. Projek profesional termasuk: Fabrik Dengqiao dan perniagaan lain yang berkaitan.

Kedua, pemilihan stesen pam hidraulik dan silinder minyak untuk jambatan naik hidraulik tetap juga penting. Peralatan ini adalah komponen pusat peralatan luaran dan tidak dapat diabaikan. Ini tidak hanya menentukan penggunaan jangka panjang jambatan naik hidraulik tetap, tetapi juga ketidakmampuan untuk menyokong keseluruhan proses operasi!

Fungsi penyesuaian tinggi platform mencipta jambatan diantara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Forklift elektrik dan kenderaan pengangkutan lain boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan lepaskan skala besar barang, juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. Namun, tinggi kereta masuk dan keluar kenderaan berbeza, dan biasanya terdapat perbezaan tinggi tertentu antara perkembangan kenderaan dan pemuatan dan lepaskan platform perkhidmatan.


PollyCustomized hydraulic fixed boarding bridgeLangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja



Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

Muat dan muatan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan cepat barang. Fungsi jadual tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Muat dan muatan profesional kilang jembatan dan produk khas lain adalah tanda lama, dengan keuntungan dalam harga dan kualiti yang dijamin. Forklifts dan kenderaan pengangkutan lain boleh memandu secara langsung ke trak untuk muatan dan muatan seri barang, memerlukan hanya satu orang untuk menyelesaikan muatan dan muatan cepat barang. Jembatan boarding mengurangkan banyak kerja untuk perusahaan, mengurangkan kuasa operasi trekking, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Apabila menggunakan jambatan boarding untuk memuatkan dan memuatkan, memuatkan dan memuatkan mengikut muatan bernilai, dan jangan terlalu berat. Jika berat berlebihan berlaku, ia akan membuat sistem hidraulik berjuang semasa proses angkat,PollyContainer Jembatan Naik, dan bahkan menyebabkan deformasi tubuh silinder hidraulik, yang menyebabkan ruang dan lekasan minyak keluar. Ini memerlukan mencari pembuat profesional untuk penyelamatan, seperti Mesin Shanghai Niuli. Jika deformasi adalah berat, satu- satunya pilihan adalah untuk menggantikannya dengan satu yang baru.

kaedah rata-rataAfterwards, the service life of fixed and mobile boarding bridges was analyzed based on the actual situation. Mengingat kualiti peralatan sendiri, sementara kehidupan perkhidmatan jambatan naik bimbit adalah kira-kira tahun, dan kualiti tidak terlalu baik. jambatan naik tetap mungkin mempunyai masalah dalam tahun, dan jambatan naik bimbit mungkin mempunyai masalah dalam tahun. Periksa tindakan penyelenggaran, periksa status penyelenggaran secara peribadi, dan melakukan penyelenggaran untuk memastikan kualiti dan keselamatan jangka panjang dan kestabilan jambatan naik hidraulik, jika tidak penggunaan jangka pendek masih tidak dapat dihindari; Jarak panjang menyerang semua jenis kilang jembatan naik berharga tinggi di seluruh negara, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami, walaupun ada orang istimewa untuk menjaganya. Jika ada orang yang ditugaskan untuk pengurusan bersatu, masalah umum akan dikenalpasti dengan segera dan dilaporkan. Peraturan tepat untuk pegawai penyelenggaran profesional untuk penyelenggaran di lokasi juga merupakan tindakan penyelesaian. The hydraulic boarding bridge must undergo regular inspection and maintenance, such as whether the welding points are firm, loose, the circuit is aging, whether replacement is necessary, and whether each contact needs to be filled with sufficient oil. Hidup di era sekarang, orang sangat bertuah. Kerana perkembangan sosial yang cepat dari perkembangan cepat hari ini, terdapat perubahan yang menakjubkan dalam kemajuan teknologi dan kehidupan. Tenderasi pembangunan cepat pembangunan sosial membuat kehidupan semakin gembira, tetapi juga ada masa kejam. Jadi, bagaimana orang dalam industri logistik boleh bekerja tanpa terlalu letih? Jembatan penerbangan bergerak yang dicapai akan membantu anda melepaskan masalah anda.

Persekitaran kerja: Kualiti persekitaran kerja juga adalah faktor yang sangat mempengaruhi prestasi produk jambatan papan. Apabila digunakan dalam persekitaran yang kasar, ia merupakan ujian yang berat untuk kualiti jambatan papan papan dan juga perlu mempertimbangkan pemilihan bahan-bahan penghasilan untuk memastikan kualiti produk.

Sokongan hidraulik diantara jambatan kenderaan dan kenderaan (tidak,PollyJembatan naik bimbit hidraulik, dan tidak diperlukan), disebabkan ketidakseimbangan hidraulik, yang dipanggil pemeriksaan naik. Ia adalah praktik untuk melakukan berbagai tindakan dan mengisi bentuk pemeriksaan stesen pemasangan jambatan naik. Penaklasifikasi jambatan naik hidraulik termasuk jambatan naik hidraulik bergerak dan jambatan naik hidraulik tetap. Jembatan penerbangan hidraulik tetap terutama digunakan sebagai jembatan antara platform kargo dan kenderaan pengangkutan. Untuk memudahkan operasi forklift dan mencapai tujuan untuk memuatkan dan memuatkan barang, satu hujung peralatan sama dengan tinggi platform kargo, dan hujung yang lain berada di tepi belakang kargo. Tinggi boleh secara automatik disesuaikan mengikut jenis-jenis kenderaan yang berbeza dan perubahan dalam kargo semasa memuatkan. Jembatan pengangkutan terkandung, seperti yang dikatakan nama, tanpa memuatkan dan memuatkan operasi, dan struktur bangunan tetap pada dasarnya tidak berubah. Semasa pembangunan, faktor muatan dan muatan tidak dianggap. Jembatan pengangkutan sisi meja kerja adalah penyelesaian yang juga boleh memenuhi keperluan memuatkan dan memuatkan ke kereta trak. Jembatan boarding sebelah katil juga dirancang menurut keadaan di lokasi yang berbeza. Similarly it can be adjusted upwards (below the cargo counter) or downwards (below the cargo counter) within a certain range, which can meet the installation and use of most loading and unloading platforms. CLLimbing bimbit digunakan di tempat di mana tiada platform memuatkan dan membuka muatan pada laman atau di mana barang perlu dipindahkan untuk memuatkan dan membuka muatan. Jika tiada platform memuatkan dan memuatkan dalam medan logistik, sebagai tindakan pembaikan, jembatan naik bimbit adalah salah satu solusi yang sesuai. Jembatan boarding bergerak sama dengan cerun besi bergerak, dan forklift juga boleh langsung memasuki kereta trak untuk operasi muatan dan muatan besar. Pemuatan dan pembuatan barang yang selamat dan cepat boleh dicapai oleh satu orang tanpa perlukan bekalan kuasa.


PollyCustomized hydraulic fixed boarding bridgeLangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja



Jembatan pengangkutan adalah saluran pemuatan dan pembuatan palet modern biasa, yang termasuk platform pemuatan dan pembuatan tinggi, plat penyesuaian tinggi yang menyambungkan platform ke kenderaan pengangkutan melalui jembatan mengapung, dan forklift atau kenderaan pemindahan manual yang masuk dan keluar kenderaan pengangkutan. e. Terutama digunakan untuk memuatkan dan membuang barang dalam logistik pos dan telekomunikasi, pengangkutan, elektrik, industri dan perlombongan, perusahaan, dll. Tinggi platform pemuatan dan pembuatan tetap tetapi tinggi kereta berbeza. Selalu ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform muatan dan muatan. Pemindahan forklift boleh cepat masuk dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan saluran muatan dan muatan untuk penukaran cepat produk dan barang. Use boarding bridges to provide reliable connections. Langkah adalah untuk menekan tangan angkat untuk meningkatkan jambatan boarding di atas bawah kereta.

Kost penghasilanFungsi penyesuaian tinggi platform mencipta jambatan diantara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Forklift elektrik dan kenderaan pengangkutan lain boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan lepaskan skala besar barang, juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. Namun, tinggi kereta masuk dan keluar kenderaan berbeza dan biasanya terdapat perbezaan tinggi tertentu antara perkembangan kenderaan dan pemuatan dan lepaskan platform perkhidmatan.

Apabila menggunakan pompa tangan pada jambatan boarding bergerak, pertama turunkan butang valve balik dan ketat ke arah jam. Dengan menekan kendali, lepaskan butang valv balik (putar arah lawan jam) untuk menurunkan paksi dengan beratnya sendiri. Apabila digunakan, valv manual sepatutnya dilepaskan untuk menjaga rod hidraulik dalam keadaan bebas tekanan.

Modul keseluruhan paip masuk air dari jambatan boarding hidraulik mesti mempunyai sistem hidraulik yang masuk akal semasa proses aplikasi, sehingga peralatan mempunyai ketat udara yang baik dan jangka layanan panjang, dan tinggi peralatan ditetapkan pada platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. The hydraulic press boarding bridge is used to maintain rapid loading and unloading of goods

PollySemasa turun jambatan naik, semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.

Kerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, termasuk ton, ton, ton, ton, dll., ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!

Platform perkhidmatan jambatan pengangkutan hidraulik dan plat bibir akan disambungkan ke ruang pendek semasa operasi, membolehkan jambatan memilih jambatan dengan kekuatan pemampatan tinggi dan kepercayaan tinggi semasa proses aplikasi. Skema reka peralatan akan menggunakan kuasa tinggi; U-shaped” Cerita. Dengan cara itu, dalam keadaan tertentu, memastikan operasi bebas deformasi jangka panjang di bawah muatan tinggi. Saiz viskositi minyak hidraulik yang digunakan segera mempengaruhi kadar peningkatan. Minyak hidraulik termasuk dalam kategori produk kimia organik sebagai minyak bahan mentah, yang boleh menyebabkan kerosakan buruk kepada kesehatan fizikal dan mental. Kenalan segera dengan kulit dan mata boleh menyebabkan kerosakan yang signifikan. Apabila menggunakan minyak hidraulik, # digunakan pada musim panas dan # digunakan pada musim sejuk, dan ia diganti dua kali setahun. Apabila disambungkan dan menggantikan, penting untuk memastikan bahawa minyak hidraulik benar-benar dilepaskan ke dalam bekas, dan tindakan efektif perlu diambil untuk memperbaiki kebocoran dan menyerap minyak.


Hak cipta dan notis:
1. PollyCustomized hydraulic fixed boarding bridgeLangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat PollyCustomized hydraulic fixed boarding bridgeLangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan PollyCustomized hydraulic fixed boarding bridgeLangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian PollyCustomized hydraulic fixed boarding bridgeLangkah-langkah yang harus diambil semasa bekerja mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Pollymengesyorkanberita
PollyBerita terkini