PollyTekanan hidraulik paksi naikTerobosan baru dalam eksport produk

  • masa pelepasan:2024-02-08 10:08:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:563
  • Penerangan pantas:

    Polly,Operasi tidak sah merujuk kepada operasi yang melebihi kemampuan muatan, muatan, dan kapasitas pengurusan yang diperluka

Kandungan artikel

Operasi tidak sah merujuk kepada operasi yang melebihi kemampuan muatan, muatan, dan kapasitas pengurusan yang diperlukan semasa operasi muatan dan muatan hidraulik. Kerana analisis sistem yang sukar dan kecil dari jambatan penerbangan hidraulik, menghasilkan buang-buang masa dan kerja. Sebagai hasilnya, kelajuan logistik memperlambat, menghasilkan kehilangan lebih banyak barang. Menurut statistik, kemungkinan kerosakan kargo dalam kerja jambatan boarding hidraulik lebih tinggi daripada kerja transportasi dan penyimpanan. kerja jambatan boarding hidraulik berlebihan meningkatkan kemungkinan kerosakan kargo.

Terdapat banyak bunyi yang dijana bila menggunakan jembatan naik hidraulik bergerak. Jadi, di mana bunyi-bunyi ini disebabkan? Bahkan, stesen pam, silinder besi, dan peralatan besi adalah semua sumber bunyi. Hari ini kami akan menganalisis untuk anda: . Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. Selepas mendengar bunyi dari jambatan boarding hidraulik, periksa pertama jika ada masalah dengan stesen pompa hidraulik, motor, valve, dan peranti penyesuaian, dan jika bunyi disebabkan oleh getaran.

PollyPerkenalan ke Jambatan Penerbangan Tetap Memuatkan dan Memuatkan Jembatan Penerbangan Mobil adalah bentuk struktur yang sangat umum dalam laman logistik modern. It is the point and endpoint of the enterprise"s logistics chain, and is a loading and unloading platform vehicle for enterprises to quickly and turnover products and goods. Tinggi trak platform operasi pemuatan dan lepaskan telah ditetapkan, valv turun tidak ditutup dengan ketat, dan silinder minyak bocor. Solusi: Periksa valv satu arah dalam kumpulan valv. Jika tanah ditemui di permukaan penyegelan valv tunggal, bersihkan valv satu arah. Semak jika valv penurunan mempunyai kuasa. Jika ada kuasa, tembak valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Klasifikasi jambatan naik: jambatan naik bergerak jambatan naik hidraulik bergerak digunakan secara luas di platform kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan kargo yang digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan peralatan ini,PollyPembuat paksi naik, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta untuk operasi muatan dan muatan batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Ia tidak hanya boleh mengurangkan intensiti kerja anda, tetapi juga menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Penggunaan khusus jambatan naik bimbit. Pembuat jambatan pengangkutan profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!


PollyTekanan hidraulik paksi naikTerobosan baru dalam eksport produk



Apabila minyak hidraulik tidak mencukupi, pompa hidraulik akan menghasilkan fenomena hisap, menyebabkan udara memasuki minyak hidraulik dan juga menghasilkan bunyi yang tinggi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

Kerana kuasa beratnya, tekanan hidraulik sangat digunakan untuk pengangkutan menegak barang antara bangunan tinggi disebabkan ciri-cirinya seperti muatan besar dan berat yang stabil. Jembatan naik tetap mengadopsi silinder minyak dan transmisi rantai, dengan sedikit bahagian bergerak dan kurang muatan kerja penyelamatan daripada jembatan naik tetap garpu gunting. Jembatan naik tetap mempunyai struktur yang sempit dan menggunakan kurang perlindungan daripada jembatan naik tetap garpu gunting. Hidup perkhidmatannya jauh lebih lama daripada jambatan naik tetap garpu gunting, dengan tinggi penghantaran beberapa puluhan meter dan kestabilan yang lebih baik daripada jambatan pengangkutan tetap garpu gunting. Jembatan penerbangan tetap mengadopsi kombinasi berat badan diri dan berat kargo, yang lebih ekonomi daripada operasi lif kargo biasa.

Sambungan untuk. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

Item inspeksiCommon&quo; Streamline” Perrancangan bersama terbuka, dengan kawasan penywelding lebih dari tiga kali lipat dari kawasan paip tradisional lain memperpanjang hidup perkhidmatan dan kehidupan perlindungan.

Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

Selepas kerja jembatan naik selesai, semua bahagian patut dicuci dan dibersihkan. Bila tidak berfungsi, bangku kerja patut turun ke kedudukan rendah.


PollyTekanan hidraulik paksi naikTerobosan baru dalam eksport produk



Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Rekomendasi kata mulutPada masa ini, penggunaan jembatan naik bimbit telah meningkatkan efisiensi kerja secara efektif. Dengan hanya satu orang yang berfungsi, pemuatan dan pembuatan barang boleh selesai dengan cepat. Ini tidak hanya mengurangkan jumlah kerja yang besar untuk syarikat kilang, tetapi juga membawa efisiensi kerja yang lebih tinggi dan keuntungan ekonomi untuk kilang-kilang ini.

Jaga sistem jambatan boarding hidraulik bersih: menggantikan minyak dan penapis secara biasa. Minyak hidraulik yang baik mengandungi pelbagai additif yang boleh mencegah kerosakan minyak atau penghalangan komponen sistem. Namun additif-additif ini akan kehilangan efektif mereka selepas beberapa masa. Oleh itu, minyak patut digantikan secara terus menerus untuk memastikan bahawa additif itu berkesan. Penapis hanya boleh menyerap jumlah terbatas partikel tanah dan kotoran lain dari minyak. Ganti penapis mengikut siklus yang direkomendasikan untuk menjaga sistem bersih.

Kemudian, seluruh jambatan pengangkutan diseweld. Selepas bingkai utama diseweld, plat grid ditetapkan, kemudian penywelding dilakukan. Kemudian,PollyVehicle boarding bridge,PollyJembatan naik bimbit hidraulik, dan ban jambatan pengangkutan dipasang.

PollyAlasan: pompa manual dan pompa perlengkapan mempunyai kebocoran minyak yang berat.

Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift memasuki kereta untuk memuatkan dan memuatkan kargo. Panjang cerun juga berbeza dari mm hingga mm, terutamanya mengingat keselamatan dan kestabilan penggunaan. Selama masa yang lama, penghasil paksi papan tidak mempunyai pusingan untuk menghindari perbezaan harga, yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

[UNK][UNK]. Sebelum digunakan, periksa jambatan boarding untuk kerosakan yang jelas seperti retak dan wayar patah.


PollyMaklumat produk lain
  • HerzliyaPenukar fasa tunggal yang ditenggelamkan minyakokey

    HerzliyaPenukar fasa tunggal yang ditenggelamkan minyakokey

  • VilzburgPlatform angkat hidraulik 5 tonTolak teknologi baru, produk baru dan perkhidmatan baru

    VilzburgPlatform angkat hidraulik 5 tonTolak teknologi baru, produk baru dan perkhidmatan baru

  • VilzburgAngkat dan mendarat jambatanPengilang memberitahu anda fokus membeli

    VilzburgAngkat dan mendarat jambatanPengilang memberitahu anda fokus membeli

  • ColombesJembatan naik mudahSkop yang berkenaan

    ColombesJembatan naik mudahSkop yang berkenaan

  • ColombesGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiApakah kaedah pra-pemasangan

    ColombesGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiApakah kaedah pra-pemasangan

  • ColombesTahap angkat tetapPrestasi dan kegagalan produk

    ColombesTahap angkat tetapPrestasi dan kegagalan produk

  • HaderaPenukar jenis keringPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan

    HaderaPenukar jenis keringPetunjuk untuk perhatian semasa pembinaan

  • SallovaPlatform angkat hidraulik 6-meterApakah faedah pelapisan

    SallovaPlatform angkat hidraulik 6-meterApakah faedah pelapisan

  • segera:Peringatan: Maklumat PollyTekanan hidraulik paksi naikTerobosan baru dalam eksport produk memberi anda PollyTekanan hidraulik paksi naikTerobosan baru dalam eksport produk oleh syarikat kami, perkhidmatan PollyTekanan hidraulik paksi naikTerobosan baru dalam eksport produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PollyTekanan hidraulik paksi naikTerobosan baru dalam eksport produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PollyTekanan hidraulik paksi naikTerobosan baru dalam eksport produk. PollyTekanan hidraulik paksi naikTerobosan baru dalam eksport produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PollyTekanan hidraulik paksi naikTerobosan baru dalam eksport produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!