ZunhuaJembatan naik tinggiJualan peluang

  • masa pelepasan:2024-04-24 21:58:23
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:94
  • Penerangan pantas:

    Zunhua,Common&quo; Kerja” Steel structure planning can withstand uniform pressure,ZunhuaJembatan penerbangan hidraulik, r

Kandungan artikel

Common&quo; Kerja” Steel structure planning can withstand uniform pressure,ZunhuaJembatan penerbangan hidraulik, reduce skeleton torque,ZunhuaJenis bergerak jembatan naik hidraulik, and be more robust than other channel structures.

Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

ZunhuaJembatan pengangkutan telah menjadi alat pemuatan dan pembuatan penting dalam industri gudang dan logistik. Operasi dan penggunaan yang betul jembatan pengangkutan telah menjadi semakin penting,ZunhuaPenghasilan jambatan naik, dan pemeliharaan dan pemeliharaan sehari-hari akan meningkatkan hidup perkhidmatan jembatan pengangkutan secara efektif. Jadi apa aspek yang perlu diperhatikan bila menggunakan jembatan boarding? Mari kita bawa semua orang untuk memahami.

Pertama, penggunaan sering dan panjang jambatan naik secara alami menyebabkan beberapa masalah. Komponen utama di dalam jambatan penerbangan tetap termasuk unit kuasa hidraulik, pompa minyak, bekalan kuasa bateri, mengurangi jangka hidup dan meningkat kadar pemeliharaan.

Santa Ana de CoroSaya percaya semua orang mempunyai pemahaman asas tentang penggunaan yang selamat dan cepat jambatan naik dll. Operasi panjang di bawah beban tertentu secara alami akan mempunyai kesan tertentu pada pompa minyak hidraulik, yang merupakan produk yang sangat praktik. Saya harap semua orang boleh memilih jambatan naik yang mereka puas dengan berdasarkan pemahaman mereka tentang artikel ini.

Papan.

Gerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.


ZunhuaJembatan naik tinggiJualan peluang



Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di pinggir depan platform memuatkan dan memuatkan. There is no need to excavate or reserve pits on the loading and unloading operation platform, and there is basically no change to the building structure.

Ia boleh putar slot forklift, membuat ia mudah untuk menggunakan forklift untuk meletakkan jembatan hidraulik fleksibel dan meletakkannya dalam kedudukan yang sesuai.

Tombol keselamatan jambatan naik hidraulik bergerak juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. When air is mixed into hydraulic oil, the relief valve gets stuck or severely worn, which can easily lead to local stability of the pilot valve performance of the relief valve. Bunyi dihasilkan oleh getaran udara valv pilot. Oleh itu, kita patut bersihkan valv keselamatan secara peribadi, dan menggantikannya jika ia rosak atau dipakai berat.

Pengetahuan enciklopedikAlasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Kerana skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, frekuensi operasi juga merupakan faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan kerana operasi jangka panjang dan sering

Seperti yang diketahui, jambatan penerbangan tetap adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Mudah untuk dibuang, stabil yang kuat, dan biaya penyelenggaran rendah. Kurangkan kerja dan meningkatkan efisiensi kerja. Mari kita lihat operasi dan kontraindikasi jambatan boarding tetap: operasi utama jambatan boarding tetap adalah menekan tangan lifting untuk mengangkat jambatan boarding tetap ke lapisan at a s kurungan.


ZunhuaJembatan naik tinggiJualan peluang



Berikut adalah ciri-ciri produk.

Di mana saya boleh mencarinya?Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.

Setiap organisasi di lif patut diperiksa untuk operasi normal dan masalah biasa seperti bunyi. Jika ada, mereka patut dikendalikan dengan betul. Semua wayar dan kabel di jambatan naik bimbit sepatutnya diperiksa untuk kerosakan atau penghancuran. Jika ada, mereka sepatutnya segera diikat untuk resolusi atau diganti dengan yang baru.

Pengecualian: Penggantian atau pembersihan boleh menghapuskan masalah.

ZunhuaJembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham mari tengok!

Terdapat banyak jenis jambatan naik dan kaedah pemasangan mereka juga berbeza. Hanya melalui aplikasi yang masuk akal boleh efisiensi kerja mereka dipaksimumkan. Di bawah, editor akan menjelaskan kepada anda bagaimana untuk memasang cepat jambatan boarding ton.

Apabila kita beroperasi jambatan naik tetap, kita perlu belajar lebih banyak tentang operasi dan penggunaan tabu jambatan naik tetap. Ini akan membantu kita mengendalikan jambatan boarding tetap dengan lebih tepat

PollyMaklumat produk lain
  • TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

    TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

  • TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

    TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

  • TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

    TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

  • Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

    Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

  • Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

    Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

  • Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

    Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

  • LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

    LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

  • LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

    LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

  • segera:Peringatan: Maklumat ZunhuaJembatan naik tinggiJualan peluang memberi anda ZunhuaJembatan naik tinggiJualan peluang oleh syarikat kami, perkhidmatan ZunhuaJembatan naik tinggiJualan peluang dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZunhuaJembatan naik tinggiJualan peluang, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZunhuaJembatan naik tinggiJualan peluang. ZunhuaJembatan naik tinggiJualan peluang di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZunhuaJembatan naik tinggiJualan peluang, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!