VeternikStruktur pengubah jenis kering luarPemeriksaan penguatkuasaan undang-undang

  • masa pelepasan:2022-05-08 19:13:47
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:499
  • Penerangan pantas:

    Veternik,After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all

Kandungan artikel

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal and the transformer will turn to all normal operation.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

VeternikApabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Syarikat pengubah minyak terjun

Newport(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu,VeternikTeknologi pengubah jenis kering, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.


VeternikStruktur pengubah jenis kering luarPemeriksaan penguatkuasaan undang-undang



Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Transformer

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

PengurusanLepaskan skru inti

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan,VeternikPengubah minyak terjun 2500kVA, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.


VeternikStruktur pengubah jenis kering luarPemeriksaan penguatkuasaan undang-undang



Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Pengurangan?Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Menurut statistik,VeternikBagaimana pengubah menghantar elektrik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih

PollyMaklumat produk lain
  • El PalmarJenis tetap hidraulik paksi yang diletakTawaran diskaun lengkap

    El PalmarJenis tetap hidraulik paksi yang diletakTawaran diskaun lengkap

  • El PalmarPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterKerja penyesuaian operasi ekonomi

    El PalmarPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterKerja penyesuaian operasi ekonomi

  • El PalmarTahap angkat tetapIndustri mempercepat langkah penyesuaian

    El PalmarTahap angkat tetapIndustri mempercepat langkah penyesuaian

  • BryankaPembuat pengubah kotak berulangKadar hasil dalam pengeluaran

    BryankaPembuat pengubah kotak berulangKadar hasil dalam pengeluaran

  • HubeiPlatform penangkapan hidraulik tetap dalamAnalisis dan penyelidikan struktur

    HubeiPlatform penangkapan hidraulik tetap dalamAnalisis dan penyelidikan struktur

  • HubeiJembatan naik hidraulik bergerakLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan

    HubeiJembatan naik hidraulik bergerakLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan

  • LumiaMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikDi mana ia digunakan secara umum

    LumiaMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikDi mana ia digunakan secara umum

  • LumiaPlatform mengangkat selai aluminium elektrikSeks dalam elektrik

    LumiaPlatform mengangkat selai aluminium elektrikSeks dalam elektrik

  • segera:Peringatan: Maklumat VeternikStruktur pengubah jenis kering luarPemeriksaan penguatkuasaan undang-undang memberi anda VeternikStruktur pengubah jenis kering luarPemeriksaan penguatkuasaan undang-undang oleh syarikat kami, perkhidmatan VeternikStruktur pengubah jenis kering luarPemeriksaan penguatkuasaan undang-undang dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk VeternikStruktur pengubah jenis kering luarPemeriksaan penguatkuasaan undang-undang, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian VeternikStruktur pengubah jenis kering luarPemeriksaan penguatkuasaan undang-undang. VeternikStruktur pengubah jenis kering luarPemeriksaan penguatkuasaan undang-undang di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di VeternikStruktur pengubah jenis kering luarPemeriksaan penguatkuasaan undang-undang, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!