ProcupuletSemasa nilai pengubah distribusiMod dan ciri operasi

  • masa pelepasan:2022-05-06 18:38:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:162
  • Penerangan pantas:

    Procupulet, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo; Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir,

Kandungan artikel
sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo; Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Syarikat pengubah jenis kering

ArmeniaDry type transformer factory

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.


ProcupuletSemasa nilai pengubah distribusiMod dan ciri operasi



Sebab penyegelan yang buruk umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga,ProcupuletHarga pengubah jenis kering 2500, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Nilai tinggiPemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu,ProcupuletPengubah distribusi tenggelam minyak, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.


ProcupuletSemasa nilai pengubah distribusiMod dan ciri operasi



Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Perkhidmatan jujurSebelum impuls tiada muatan ditutup penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

ProcupuletSesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan,ProcupuletSaiz pengubah jenis kering 1250, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

PollyMaklumat produk lain
  • FlorencePlatform mengangkat bergerak sendiriApa kesannya?

    FlorencePlatform mengangkat bergerak sendiriApa kesannya?

  • FlorencePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriHarga dan keadaan pengeluaran dan penjual

    FlorencePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriHarga dan keadaan pengeluaran dan penjual

  • LincolnPengubah kotak elektrikBantu perniagaan meneruskan operasi

    LincolnPengubah kotak elektrikBantu perniagaan meneruskan operasi

  • Shi qieqingPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanCiri umum produk

    Shi qieqingPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanCiri umum produk

  • Shi qieqingJembatan naik hidraulik tetapKaedah ujian

    Shi qieqingJembatan naik hidraulik tetapKaedah ujian

  • KazincbarcikaJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikApa yang harus diberi perhatian semasa p

    KazincbarcikaJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikApa yang harus diberi perhatian semasa p

  • KazincbarcikaPlatform mengangkat bergerak sendiriBidang permohonan

    KazincbarcikaPlatform mengangkat bergerak sendiriBidang permohonan

  • KazincbarcikaPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApa prestasi dan kelebihan produk

    KazincbarcikaPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApa prestasi dan kelebihan produk

  • segera:Peringatan: Maklumat ProcupuletSemasa nilai pengubah distribusiMod dan ciri operasi memberi anda ProcupuletSemasa nilai pengubah distribusiMod dan ciri operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan ProcupuletSemasa nilai pengubah distribusiMod dan ciri operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ProcupuletSemasa nilai pengubah distribusiMod dan ciri operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ProcupuletSemasa nilai pengubah distribusiMod dan ciri operasi. ProcupuletSemasa nilai pengubah distribusiMod dan ciri operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ProcupuletSemasa nilai pengubah distribusiMod dan ciri operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!