ZemonPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaTujuh ciri untuk dibincangkan untuk anda

  • masa pelepasan:2022-05-04 11:56:36
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:469
  • Penerangan pantas:

    Zemon,Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupanLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tu

Kandungan artikel

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

ZemonMenurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

TermezDipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.


ZemonPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaTujuh ciri untuk dibincangkan untuk anda



Secara peringkat peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering,ZemonSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 630kVA, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Betul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

sumberDipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah,ZemonUnit price of box type transformer, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Pasukan pengubah kuasa

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting


ZemonPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaTujuh ciri untuk dibincangkan untuk anda



Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Penyesuaian SkemaLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

ZemonJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh,ZemonMaintenance of box transformer, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan

PollyMaklumat produk lain
  • RyanTanda jembatan naik bimbitPemilihan bahagian standard

    RyanTanda jembatan naik bimbitPemilihan bahagian standard

  • TampaJembatan pengangkutan bekasTransformasi digital meningkatkan pembangunan berkualiti tinggi

    TampaJembatan pengangkutan bekasTransformasi digital meningkatkan pembangunan berkualiti tinggi

  • TampaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKaedah pengeluaran industri

    TampaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKaedah pengeluaran industri

  • TampaMesin pembukaan hidraulik bergerakNilai dan makna dari

    TampaMesin pembukaan hidraulik bergerakNilai dan makna dari

  • CamajuaniOperasi dan penyelamatan pengubah jenis keringBagaimana syarikat menonjol

    CamajuaniOperasi dan penyelamatan pengubah jenis keringBagaimana syarikat menonjol

  • PerkhemahanPanduan platform angkat hidraulik kereta apiSkop aplikasi dan masalah yang dihadapi semas

    PerkhemahanPanduan platform angkat hidraulik kereta apiSkop aplikasi dan masalah yang dihadapi semas

  • PerkhemahanTanda paksi naikApakah bahan mentah dan kegunaannya

    PerkhemahanTanda paksi naikApakah bahan mentah dan kegunaannya

  • PisaJembatan pengangkutan gudangCara mempromosikan pembangunan

    PisaJembatan pengangkutan gudangCara mempromosikan pembangunan

  • segera:Peringatan: Maklumat ZemonPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaTujuh ciri untuk dibincangkan untuk anda memberi anda ZemonPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaTujuh ciri untuk dibincangkan untuk anda oleh syarikat kami, perkhidmatan ZemonPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaTujuh ciri untuk dibincangkan untuk anda dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZemonPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaTujuh ciri untuk dibincangkan untuk anda, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZemonPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaTujuh ciri untuk dibincangkan untuk anda. ZemonPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaTujuh ciri untuk dibincangkan untuk anda di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZemonPiawai untuk nisbah pengubahan pengubah kuasaTujuh ciri untuk dibincangkan untuk anda, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!