IzovskPenukar jenis kering 400KVAKemudahan

  • masa pelepasan:2022-04-28 22:39:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:473
  • Penerangan pantas:

    Izovsk, m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di keduduk

Kandungan artikel
m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

IzovskPembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

QuisqueyaApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan,IzovskYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baik, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Oil leakage of cast iron parts

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.


IzovskPenukar jenis kering 400KVAKemudahan



Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Analisis penyimpanan kuasa pengubah

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Petikan terakhirOperasi pengubah tenggelam minyak

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.


IzovskPenukar jenis kering 400KVAKemudahan



Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga,IzovskMembuat model pengubah jenis kering, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Analisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik,IzovskPengubah jenis kotak 315, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

IzovskPembuat pengubah kuasa

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

PollyMaklumat produk lain
  • HajduboszormenyFabrik Penghasilan DengCheQiaoSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri

    HajduboszormenyFabrik Penghasilan DengCheQiaoSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri

  • Lapangan Terbang Munich-Riem10 ton jambatan naik bimbitCiri prestasi produk

    Lapangan Terbang Munich-Riem10 ton jambatan naik bimbitCiri prestasi produk

  • Lapangan Terbang Munich-RiemPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikAnalisa situasi

    Lapangan Terbang Munich-RiemPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikAnalisa situasi

  • Lapangan Terbang Munich-RiemPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikPerkhidmatan selepas ju

    Lapangan Terbang Munich-RiemPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikPerkhidmatan selepas ju

  • CampechuelaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Cara membongkok

    CampechuelaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Cara membongkok

  • CampelPlatform angkat hidraulikPemeliharaan titik-titik ini harus dilakukan dengan baik

    CampelPlatform angkat hidraulikPemeliharaan titik-titik ini harus dilakukan dengan baik

  • CampelFabrik jambatan penerbangan hidraulikLapan syarat

    CampelFabrik jambatan penerbangan hidraulikLapan syarat

  • Bandar Oklahoma10 ton jambatan penerbangan tetappengurusan ekonomi

    Bandar Oklahoma10 ton jambatan penerbangan tetappengurusan ekonomi

  • segera:Peringatan: Maklumat IzovskPenukar jenis kering 400KVAKemudahan memberi anda IzovskPenukar jenis kering 400KVAKemudahan oleh syarikat kami, perkhidmatan IzovskPenukar jenis kering 400KVAKemudahan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IzovskPenukar jenis kering 400KVAKemudahan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IzovskPenukar jenis kering 400KVAKemudahan. IzovskPenukar jenis kering 400KVAKemudahan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IzovskPenukar jenis kering 400KVAKemudahan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!