MotruPengubah tiga fasa 380V hingga 660VMelindungi keadaan perlindungan

  • masa pelepasan:2022-04-26 17:19:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:273
  • Penerangan pantas:

    Motru,If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifu

Kandungan artikel

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

MotruApabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Syarikat pengubah jenis kering

WillebroekDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %),MotruPenukar minyak 1000 KVA ditenggelamkan, ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.


MotruPengubah tiga fasa 380V hingga 660VMelindungi keadaan perlindungan



Solusi bunyi pengubah jenis kering

Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Pembuat pengubah kuasa

KepercayaanMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Kilang pengubah kuasa

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?


MotruPengubah tiga fasa 380V hingga 660VMelindungi keadaan perlindungan



Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Julat produkJarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage resulting in insulation damage.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah,MotruPengubah jenis minyak 315 KVA,MotruPeranti Transformer, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

MotruUntuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Sebab api dalam pengubah kuasa

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa

PollyMaklumat produk lain
  • KrasnodonPembuat regulator tenggelam minyakAkan melebihi jangkaan

    KrasnodonPembuat regulator tenggelam minyakAkan melebihi jangkaan

  • ErdTrak angkat hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa

    ErdTrak angkat hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa

  • ErdJembatan naik jenis otomatikBagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal

    ErdJembatan naik jenis otomatikBagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal

  • FushunTekanan hidraulik paksi naik bimbitPengumpulan inventori barang jadi

    FushunTekanan hidraulik paksi naik bimbitPengumpulan inventori barang jadi

  • FushunPlatform penangkapan automatik aliran aluminumBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot na

    FushunPlatform penangkapan automatik aliran aluminumBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot na

  • FushunVilla keluarga dan lifBerapakah penggunaan bahan api anti karat yang tinggi

    FushunVilla keluarga dan lifBerapakah penggunaan bahan api anti karat yang tinggi

  • RomnyPemilihan pengubah jenis keringCara beredar dan terus berkembang

    RomnyPemilihan pengubah jenis keringCara beredar dan terus berkembang

  • KemonaTrak platform angkat hidraulikDalam cara apa

    KemonaTrak platform angkat hidraulikDalam cara apa

  • segera:Peringatan: Maklumat MotruPengubah tiga fasa 380V hingga 660VMelindungi keadaan perlindungan memberi anda MotruPengubah tiga fasa 380V hingga 660VMelindungi keadaan perlindungan oleh syarikat kami, perkhidmatan MotruPengubah tiga fasa 380V hingga 660VMelindungi keadaan perlindungan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MotruPengubah tiga fasa 380V hingga 660VMelindungi keadaan perlindungan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MotruPengubah tiga fasa 380V hingga 660VMelindungi keadaan perlindungan. MotruPengubah tiga fasa 380V hingga 660VMelindungi keadaan perlindungan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MotruPengubah tiga fasa 380V hingga 660VMelindungi keadaan perlindungan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!