NegotinoPengubah jenis kering bagi kilang kuasaUnik

  • masa pelepasan:2022-04-20 09:19:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:488
  • Penerangan pantas:

    Negotino, perhatikan perkara-perkara berikut:Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi

Kandungan artikel
perhatikan perkara-perkara berikut:

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

NegotinoDengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

PalenciaPenukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Pengubah kuasa

Jatuh perkara asing dan menghancurkan


NegotinoPengubah jenis kering bagi kilang kuasaUnik



Sebab api dalam pengubah kuasa

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap,NegotinoModel dan makna pengubah yang tenggelam minyak, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Yang mana lebih baikPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.


NegotinoPengubah jenis kering bagi kilang kuasaUnik



Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah,NegotinoName,NegotinoTanaman pengubah distribusi, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Jabatan PengurusanSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

NegotinoMenghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch ia akan dikendalikan dengan betul.

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Kebocoran minyak di flange looper

PollyMaklumat produk lain
  • UlmAutomatic aluminum alloy lifting platformStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

    UlmAutomatic aluminum alloy lifting platformStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

  • UlmPlatform penangkapan tahapDokumen berkualiti

    UlmPlatform penangkapan tahapDokumen berkualiti

  • NicoyaKeuntungan pengubah tenggelam minyakCara untuk mengelakkan kerosakan

    NicoyaKeuntungan pengubah tenggelam minyakCara untuk mengelakkan kerosakan

  • LouisvillePlatform lifting/lifting hidraulik bergerakSpesifikasi sangat ketat

    LouisvillePlatform lifting/lifting hidraulik bergerakSpesifikasi sangat ketat

  • LouisvilleJambatan naik selesaiHarga bahan diselaraskan dengan lemah

    LouisvilleJambatan naik selesaiHarga bahan diselaraskan dengan lemah

  • AlmeloJenis bergerak hidraulik paksi naikIndustri

    AlmeloJenis bergerak hidraulik paksi naikIndustri

  • AlmeloBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatKaedah penyelenggaraan

    AlmeloBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatKaedah penyelenggaraan

  • AlmeloPlatform penangkapan utama tahapApakah cara untuk menilai kelayakan

    AlmeloPlatform penangkapan utama tahapApakah cara untuk menilai kelayakan

  • segera:Peringatan: Maklumat NegotinoPengubah jenis kering bagi kilang kuasaUnik memberi anda NegotinoPengubah jenis kering bagi kilang kuasaUnik oleh syarikat kami, perkhidmatan NegotinoPengubah jenis kering bagi kilang kuasaUnik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NegotinoPengubah jenis kering bagi kilang kuasaUnik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NegotinoPengubah jenis kering bagi kilang kuasaUnik. NegotinoPengubah jenis kering bagi kilang kuasaUnik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NegotinoPengubah jenis kering bagi kilang kuasaUnik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!